Jelenleg: Zárva vagyunk!
Keresés

2018-BAN ÍGY TELJESÍTETTÜNK A PÁCIENSEINK SZERINT

Az Egressy Dental számára mindig is fontos volt páciensei véleménye, ezért minden évben összegezzük az előző év tapasztalatait és tanulságait.

Szeretnénk a lehető legjobbat nyújtani fogászatunkon és folyamatosan fejlődni, ezért a pácienseink segítségét kértük éves elégedettségi kérdőívünk kitöltésében. Azok, akik jártak nálunk a 2018-as év folyamán, megosztották a tapasztalataikat a rendelőinkkel és a munkatársainkkal kapcsolatosan.

Az éves elégedettségi kérdőívre adott válaszok közül most a legfontosabb adatokat gyűjtöttük ki, hogy ilyen formában megoszthassuk másokkal is az eredményeket. Ha esetleg érdekli még több személyes vélemény, nézzen bele Vendégkönyvünkbe, vagy olvassa el Google értékeléseinket!

AJÁNLANÁK-E FOGÁSZATI RENDELŐINKET
Fontos számunkra, hogy a nálunk töltött idő, a kezelések minősége vagy éppen a munkatársaink odafigyelése alapján a pácienseink jó szívvel ajánlanák-e az Egressy Dental pesti vagy budai rendelőjét, a fogorvost kereső családtagjainak, barátainak és ismerőseinek. Örömmel tapasztaltuk, hogy pácienseink igen nagy része nem csak szívesen jár hozzánk, de ajánlani is szokta fogászatunkat. A tavalyi évhez képest minimálisan, 5%-kal nőtt az ajánlóink aránya, illetve az internetes kereséseknek köszönhetően szintén több elégedett pácienst láthattunk el a 2018-as évben.

“Nagyon kedves, aranyos csapat, mindenki mindig mosolyog 🙂 évek óta járunk ide, minden pénzt megér! A kezelésekről mindig megfelelő tájékoztatást kapunk, s a kényelmes, fájdalommentes beavatkozásokra is mindig figyelnek. Jó bemenni oda :)”

“Több éve járok Önökhöz és eddig mindig minden tökéletes volt. Szeretem – már amennyire szeretni lehet egy fogászatot :)) – azt a nyugodt környezetet ami ott körülvesz.”

Kíváncsiak voltunk éppen ezért arra is, hogy hányan értesültek pácienseink közül az Egressy Dental Ajánlókártya rendszeréről az utóbbi évben.​ Ha elégedett volt szolgáltatásainkkal és elmondaná tapasztalatait rendelőinkkel kapcsolatban ismerőseinek is, vagy ajánlana minket, akkor érdemes egy ilyen kártyát kérni akár budai, akár pesti rendelőnk recepcióján, hiszen minden visszahozott kártya után kedvezményt írunk jóvá Önnek és ismerősének is. A válaszadók közül sokan nem értesültek korábban az Egressy Ajánlókártyáról, de szívesen megtudnának róla többet, erről a lehetőségről pedig az Ajánlókártya Szabályzat oldalon bővebb információ található.

LEGGYAKRABBAN VÉGZETT FOGÁSZATI KEZELÉSEK
Nem tudjuk elégszer hangsúlyozni a rendszeres fogászati ellenőrzés fontosságát, hiszen ennek köszönhetően a fogproblémák többsége még a korai szakaszban felismerhető, gyógyítható. Fogkőeltávolítással sokat tehetünk például az ínygyulladás vagy a fogágybetegségek megelőzése ellen, fogtömésekkel pedig megakadályozhatjuk a szomszédos fogak szuvasodását is. Az elégedettségi kérdőívre adott válaszokból idén is jól látszik, hogy pácienseink nagy része épp ezen a két fogászati kezelésen vett részt az elmúlt évben rendelőinkben. Emellett sokan kezdték konzultációval, előzetes állapotfelméréssel a kezelést. Illetve egyre több implantálást, valamint fogfehérítést és esztétikai kezelést végeztünk a 2017-es évekhez képest.

“Az Egressy Dental alapvetően változtatta meg a fogászathoz való viszonyomat. Az első gyökérkezelés olyan simán ment, hogy azóta stressz nélkül járok ide.”

Nagyon örülünk, hogy a válaszadó pácienseink zöme elégedett volt a kezeléssel, és szívesen osztotta meg tapasztalatait a rendelőink minőségéről.

“Gondos ellátást kaptam. Jó volt, hogy meg tudtuk beszélni, milyen kezelést javasolnak, illetve milyen megoldások jöhetnek szóba.”

“Lassan 5 éve veszek igénybe az Egressy Dental szolgáltatásait mind a zuglói, mind a budai rendelőben. Mindig meg vagyok elégedve a kezelést végző fogorvossal és asszisztenssel, mindig segítőkészen válaszoljak minden kérdésemre. Negatív élménnyel még nem távoztam. Amíg tehetem, csakis az Egressy Dental fogorvosaira bízom fogaimat.”

MUNKATÁRSAINKRÓL ADOTT VISSZAJELZÉSEK
Az Egressy Dental pesti csapatában és a  budai rendelőben a fogorvosok, a szájsebészek és fogászati asszisztensek mind a páciensek egészségéért és elégedettségéért dolgoznak. Mivel hisszük, hogy az orvosok vannak a páciensekért és nem fordítva, örülünk a munkatársainkról adott kifejezetten pozitív értékeléseknek – negatív megjegyzés szinte nem is érkezett. Nagy megnyugvásunkra sokan kiemelték, hogy akár az évek óta tartó fogászati kezelésektől való félelmeiket is sikerült enyhítenünk, aminek köszönhetően különösen magas arányban térnek hozzánk vissza pácienseink az első kezelés után is. Sokan teljesen megváltoztatták a fogászathoz való viszonyukat, és félelmek nélkül, elégedetten távoznak.

“Elégedett vagyok a doktornővel és az asszisztensével is.”

“Mindenki végtelenül kedves a rendelőben. Évek óta ide járok és mindig bátran ajánlom a rendelőt az ismerőseimnek is.”

VÁRAKOZÁSSAL TÖLTÖTT IDŐ
Tudjuk, hogy a pácienseink elfoglalt mindennapjaiba nehezen illeszthetőek be a fogászati kezeléseik, ezért mindig arra törekedünk, hogy pontosan be tudjuk tartani a kezelésekre szánt időt. Előfordul azonban, hogy egy adott kezelés minden igyekezetünk ellenére mégis elhúzódik, ebben az esetben természetesen a lehető legpontosabb tájékoztatást nyújtjuk a kezelésre várakozóknak. Mindazonáltal az esetek nagy többségében a páciensekkel egyeztetettek szerint, vagyis időben zajlódnak a kezelések.

“Pár éve az utcáról mentem be a rendelőbe, feldagadt arccal , fájdalommal. Kedvesen fogadtak, de közölték, hogy mivel nem időpontra jöttem, jöjjek másnap. Látták rajtam, hogy nagyon szenvedek, megnyugtattak, hogy várjak, valahogy megoldják a helyzetet. Így kerültem Bévárdi Rékához, azóta is a páciense vagyok, a lányomat is ő kezeli.”

VISSZATÉRÉS A RENDELŐBE
Arra is kíváncsiak voltunk, hogy az elmúlt egy évben milyen gyakran látogattak minket budai vagy pesti rendelőnkben. Mivel sok páciensünk évről évre visszatér, büszkén mondhatjuk, hogy kiépítettük a bizalmat, és megkaptuk az elismerést. A jövőben is számíthatnak ránk, hiszen számunkra a legfontosabb az, hogy a fogászati kezelések az elvárásaiknak megfelelően történjenek.

“Közel lakunk, ezért választottam annak idején a rendelőt. Azóta több orvos is kezelt, meg voltam elégedve mindegyikükkel, a rendelővel is.”