Jelenleg: csak akut ellátást biztosítunk, kérjük indulás előtt hívjon!

Dentálhigiénia

A rendszeres fogászati ellenőrzések és az időközönként szükséges dentálhigiéniai kezelések fontosságát nem tudjuk elégszer hangsúlyozni.

Az Egressy Dentalban olyan dentálhigiéniai kezeléseket végzünk, melyekkel pácienseink fogainak egészsége és esztétikus mosolyuk is garantált.

FOGKŐ-ELTÁVOLÍTÁS

​A kialakult fogkő irritálhatja az ínyt, ezáltal krónikus gyulladást, majd fogágybetegséget okoz, mely idővel a fogak meglazulásához és azok elvesztéséhez is vezethet.
​Rendszeres, a legtöbb esetben félévenkénti fogkő-eltávolítással azonban megelőzhető az ínygyulladás, valamint az eljárás segítségével helyreállítható a fogak természetes színe is.

ZÁRT KÜRETTÁLÁS

​A fogágybetegségek megelőzése és rendszeres kezelése ellenére előfordulhat, hogy a fogíny gyulladása mellett úgynevezett tasakok is kialakulnak az íny szélén. A már kialakult fogágygyulladás ilyenkor íny alatti tisztítással, azaz kürettálással kezelhető.

FOGFEHÉRÍTÉS

Természetes fogszínünket szüleinktől örököljük, ám az évek során különböző színezőanyagok kerülhetnek a fogak keményebb szöveteibe. A rendszeres kávé- és teafogyasztás, illetve dohányzás hatására akár 10 árnyalattal is sötétebb lehet a fogszín. Idővel a zománc vastagsága is csökken, így a sötétebb színű dentin átüthet a fogzománcon.

​A fogfehérítés manapság azonban éppolyan hétköznapi kezelésnek számít, mint a fogkőleszedés vagy a fogtömés. A tökéletes hollywood-i mosoly eléréséhez többféle fogfehérítő eljárás közül választhat rendelőinkben, legyen szó akár rendelői, akár otthoni fogfehérítő módszerről.

ISMERJE MEG DENTÁLHIGIÉNIAI KEZELÉSEINKET:

Jelentkezzen be most:

Kedves Pácienseink!

Sajnálattal tájékoztatjuk Önöket, hogy fogászati rendelőnk 2020. március 20-tól bizonytalan ideig zárva lesz.

Reméljük, hogy a Magyarországon elrendelt veszélyhelyzet mihamarabb elhárul.

Amikor a Nemzeti Népegészségügyi Központ majd feloldja a fogászati szakellátás nyújtására vonatkozó tiltást, azonnal kinyitunk és telefonon megkeressük Önöket, hogy az ideiglenesen lemondott időpontokat - az eredeti foglalás sorrendjében - újra felvegyük.

Amennyiben kérdésük van, a következő telefonszámon állunk rendelkezésükre: +36-70-381-5871

Köszönjük a megértést és vigyázzunk Egymásra!

Üdvözlettel:
az Egressy Dental csapata