Jelenleg: Zárva vagyunk!

Dentálhigiénia

A rendszeres fogászati ellenőrzések és az időközönként szükséges dentálhigiéniai kezelések fontosságát nem tudjuk elégszer hangsúlyozni. Az Egressy Dental rendelőiben olyan dentálhigiéniai kezeléseket végzünk, melyekkel pácienseink fogainak egészsége és esztétikus mosolyuk is garantált.

FOGKŐELTÁVOLÍTÁS

​A kialakult fogkő irritálhatja az ínyt, ezáltal krónikus gyulladást, majd fogágybetegséget okoz, mely idővel a fogak meglazulásához és azok elvesztéséhez is vezethet.
​Rendszeres, a legtöbb esetben félévenkénti fogkőeltávolítással azonban megelőzhető az ínygyulladás, valamint az eljárás segítségével helyreállítható a fogak természetes színe is.

ZÁRT KÜRETTÁLÁS

​A fogágybetegségek megelőzése és rendszeres kezelése ellenére előfordulhat, hogy a fogíny gyulladása mellett úgynevezett tasakok is kialakulnak az íny szélén. A már kialakult fogágygyulladás ilyenkor íny alatti tisztítással, azaz kürettálással kezelhető.

FOGFEHÉRÍTÉS

Természetes fogszínünket szüleinktől örököljük, ám az évek során különböző színezőanyagok kerülhetnek a fogak keményebb szöveteibe. A rendszeres kávé- és teafogyasztás, illetve dohányzás hatására akár 10 árnyalattal is sötétebb lehet a fogszín. Idővel a zománc vastagsága is csökken, így a sötétebb színű dentin átüthet a fogzománcon.

​A fogfehérítés manapság azonban éppolyan hétköznapi kezelésnek számít, mint a fogkőleszedés vagy a fogtömés. A tökéletes hollywood-i mosoly eléréséhez többféle fogfehérítő eljárás közül választhat rendelőinkben, legyen szó akár rendelői, akár otthoni fogfehérítő módszerről.

DREAM SMILE PROGRAM

A Dream Smile Program egy professzionális, exkluzív fogfehérítő csomag, amely több lépésből és technikából áll. A hagyományos fogfehérítő eljárásokhoz képest a különbség abban rejlik, hogy kombinálja a lámpás rendelői és az otthoni sínes fogfehérítés eredményeit. ​

ISMERJE MEG DENTÁLHIGIÉNIAI KEZELÉSEINKET: